Wirtualne biuro

Wirtualne biuro Wrocław

Wirtualne biuro jest doskonałym rozwiązaniem dla start-upów i osób rozpoczynających dopiero działalność gospodarczą. Nasza oferta jest dedykowana również dla przedsiębiorców, którzy nie chcą, aby adresem ich siedziby było ich prywatne mieszkanie, ponieważ może być to odebrane przez potencjalnych klientów jako nieprofesjonalne i nie wzbudzić ich zaufania. Skorzystanie z wirtualnego biura pozwala na znaczne zmniejszenie kosztów prowadzenia działalności oraz na rejestrację firmy przy wykorzystaniu naszego adresu.

Dodatkowe usługi takie jak odbieranie i przechowywanie korespondencji czy możliwość wynajęcia miejsca w przestrzeni coworkingowej pozwalają w jeszcze większym stopniu zaspokoić potrzeby naszych klientów. Oferta wirtualnego biura skierowana jest również do osób prowadzących taką działalność, która nie wymaga korzystania z biura regularnie, a jego wynajmowanie wiąże się z dodatkowymi kosztami i nie jest opłacalne.

Korzystając z naszego biura z siedzibą we Wrocławiu otrzymają Państwo możliwość rejestracji działalności gospodarczej lub fundacji oraz obsługi biurowej.

 

W ramach świadczenia usług wirtualnego biura oferowane jest:  
Usługa Cena
Opłata wpisowa 30 zł
Usługi wirtualnego biura (bez przestrzeni coworkingowej) 60 zł/ miesiąc
720 zł/ rok
Przesłanie korespondencji w postaci paczki listownej
(waga do 1000g)
14 zł
Przesłanie korespondencji w postaci przesyłki
kurierskiej (waga powyżej 1000g)
Opłata zgodnie z cennikiem
firmy kurierskiej

Podpisujemy tylko umowy na czas określony. Minimalny czas trwania umowy to rok, a maksymalny 3 lata. Przy nawiązaniu umowy wymagana jest płatność z góry za pierwszy rok jej trwania, potem możliwe są opłaty miesięczne.
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje  polityka prywatności
W związku z dynamicznie rozwijającym się zagrożeniem epidemiologicznym (COVID-19), praca biura wirtualnego będzie realizowana w całości zdalnie. Zamiast osobiście odbierać zgromadzoną w naszym biurze Państwa korespondencję można zlecić nam jej skanowanie, wysyłkę pocztą czy kurierem. Aby podpisać z nami umowę można również skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo i podpisać umowę używając podpisów elektronicznych lub EPUAP. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.